عناوین مهم خبری : مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان: معدن گچ قانونی در شرق اصفهان نداریم آبرسانی روزانه ۲۰ تانکر به مناطق عشایری استان صدور سند تک برگ ۳۱۳۰ هکتار زمینهای ملی کاشان دیوار نویسی شعار های ترویجی منابع طبیعی در شهرستان شهرضا طنین صدای پای کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان اصفهان وجود آفت پروانه برگخوار سفید در جنگلهای زاگرسی اصفهان بحرانی نیست ۷۰۵ فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی در اصفهان تشکیل شد انعقاد تفاهم نامه دانشگاه کاشان با اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان دیدار مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان با سرپرست فرمانداری ویژه کاشان منابع طبیعی اصفهان در روزنامه های استان گزارش "ویدئویی" بخش خبری ساعت 16 استان اصفهان در خصوص "مدیریت و کنترل کوچ" گاوخونی سیراب نشود ۵ استان و پایتخت را گرد و غبار میگیرد بازدید معاون حفاظت و امور اراضی سازمان از محدوده معدنی کلاه برفی در کاشان گردشگری ناپایدار بلای جانِ کویر "وَرزَنه" ۱۲ گلوگاه برای جلوگیری از ورود زود هنگام عشایر به استان اصفهان ایجاد شد آرشیو شرح وظایف اداره مدیریت عملکرد شرح وظایف اداره مدیریت عملکرد 1- استقرار نظام جامع ارزیابی عملکرد در سطح اداره کل ( مشتمل بر سه سطح : اداره کل ، مدیر و کارمندان) براساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوط . 2- همکاری در تهیه و تدوین برنامه راهبردی و برنامه های عملیاتی سالانه اداره کل و واحدهای شهرستانی از طریق اعمال مدیریت واحد. 3- هماهنگی، پیگیری و نظارت براجرای نظام ارزیابی عملکرد در سطح اداره کل ، مدیر و کارمندان با در نظر گرفتن واحدهای ستادی و شهرستانی . 4- برنامه ریزی لازم با همکاری سایر بخشهای اداره کل به منظور تهیه و تدوین شاخص ها و معیار های ارزیابی عملکرد اداره کل . 5- همکاری در تهیه گزارش خود ارزیابی اداره کل در ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی. 6- انجام تمهیدات و پیگیریهای لازم برای استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد اداره کل و واحدهای شهرستانی به نحوی که ضمن رفع نقاط ضعف ، موانع و مشکلات موجود ، زمینه ارتقای بهره وری و بهبود عملکرد اداره کل ، مدیر و کارمندان فراهم شود. 7- تهیه ، تنظیم و اجرای برنامه های بازرسی مستمر ، دوره ای و یا موردی از واحدهای ستادی و شهرستانی ، برای سنجش میزان «مطابقت عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف ، برنامه ها ، دستورالعمل ها ، ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی دستگاه. 8- بازرسی عملکرد معاونین و رؤسای ادارات ستادی و اداره کل و شهرستانی و کارمندان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارمندان با ارباب رجوع . 9- همکاری با اداره کل بازرسی استان و ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول 88 و 90 قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظر سنجی دستگاه ها و رسانه های جمعی مطبوعات. 10- همکاری در کشف سوء جریان و مفاسد اداری از طریق بازرسی آشکار و پنهان ارائه گزارش های لازم به مدیر کل. 11- تهیه و تدوین شاخص های سنجش میزان سلامت اداری اداره کل و پایش و اندازه گیری آن و ارائه به مراجع ذیربط. 12- استقرار نظام ارتباطات مردمی در سطح اداره کل و واحدهای شهرستانی براساس فصل سوم و پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری و نظامنامه مدیریت پاسخگوئی به شکایات. 13- پیگیری موارد مرتبط با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در سطح اداره کل و واحدهای شهرستانی و فراهم نمودن ارتباط سامد با سایر اتوماسیون ها. 14- پیش بینی تمهیدات لازم جهت برقراری ارتباط و تعامل دو سویه بین مردم و اداره کل و دریافت موارد مردمی از قبیل : درخواست ، شکایت ، پیشنهاد ، طرح ، ایده ، گزارش و تقدیر و تشکر در ملاقات های چهره به چهره مردم با مدیرکل و معاونین و یا مراجعه حضوری و غیر حضوری در بستر سامد و ایجاد امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده . 15- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به مدیر کل و سایر مراجع ذیربط . 16- تهیه گزارش های ادواری و موردی در ارتباط با موضوعات ارزیابی عملکرد ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات (ارتباط مردمی) و بازرسی برای اطلاع مدیر کل و سایر مراجع ذیربط . 17- بررسی شکوائیه ها،اسناد و مدارک و پرونده های واصله از مراجع نظارتی با توجه به قوانین و مقررات و اعلام گزارش . 18- انجام اقدامات لازم به منظور شناسایی و کشف نیرو های مستعد جهت واگذاری مسئولیت و همکاری در تهیه بانک اطلاعات مدیران. 19- پیگیری مستمر مسائل و مشکلات معاونین و رؤسای ادارات واحدهای شهرستانی و ارائه راهکارهای مناسب جهت مرتفع نمودن مسائل. 20- پیشنهاد آموزش و توانمند سازی مستمر معاونین ، رؤسای ادارات و کارشناسان استان در خصوص مسائل بازرسی ، پاسخگوئی به شکایات و سلامت اداری با همکاری واحد آموزش دستگاه براساس ضوابط ابلاغی از سوی مراجع ذیربط. 21- پیگیری انجام به موقع مکاتبات و درخواست های نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های نظارتی. 22- همکاری در رابطه با اجرای صحیح قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی سازمان توسط واحد های ذیربط. 23- بررسی موردی طرح و پروژه ها و بازدید های میدانی ارزیابی کمی و کیفی آنها . 24- تکمیل فرم گزارش عملکرد ماهانه مدیر کل و ارسال به سازمان. 25- تهیه گزارش عملکرد ماهانه رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی جهت ارائه به مدیر کل استان. درحال بارگزاری